-1. Gdzie Arka osiadła po potopie ?

-2. W jaki sposób Noe sprawdzał, czy wody potopu opadają?

-3. co zrobił Noe po wyjściu z arki?

-4. Jakiej treści postanowienia dotyczącej losów świata wygłosił Bóg, gdy przyjmował ofiarę Noego?

Proszę o dobre rozwiązania .;))..
Pilne na jutro
z góry dziękuję..;))..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:13:10+01:00
1. Arka po potopie osiadła na jednaj z gór wystających ponad poziom wciąż wysokich wód.
2. Noe wysyłał gołębicę, aby sprawdziła, czy wody opadają. Pewnego dnia przyniosła mu ona gałązkę oliwną, co znaczyło, że gdzieś już rozną drzewa.
3. Po wyjściu z arki Noe wbudował ołtarz i dziękował Bogu za okazane łaski.
4. Bóg obiecał, że już nigdy nie zniszczy świata, a dowodem prawdziwości jego słów była tęcza, która pojawiła się na niebie.
4 4 4
2009-12-08T15:26:09+01:00
1.Arka po potopie osiadła na suchej ziemi .
2. Noe postanowił wypuścić ze statku gołębia. Chciał zobaczyć czy gołąb powróci jeśli nie oznaczało ze gołąb znalazł sucha ziemie i założył gniazdo i tak właśnie sie stało.
3.Noe po wyjściu z arki klękał i modlił sie razem z rodzina i dziękował za ratunek.
4.bóg kazał mu zbudować duży statek ponieważ chciał spuścić na ziemie potężne deszcze , polecił mu także aby wziął na statek jedna parę z każdego gatunku zwierzat i obiecał ze ocali jego rodzinę
2 4 2