Odpowiedzi

2009-12-08T15:19:33+01:00
Drogi Św. Mikołaju!
Bardzo bym chciała dostać sanki i rolki.
Miałam kiedyś sanki ale mi się zepsuły dlatego chciała bym dostać nowe, a rolek nigdy nie miałam a bardzo chciała bym się na nich nauczyć jeździć. Kiedy przyjdziesz będę bardzo szczęśliwa. Zostawię dla ciebie mleko i ciasteczka.

Justyna Przewrocka

(jeśli ma być więcej to możesz sobie dopisać rzeczy jakie byś chciała dostać) chyba że tyle wystarczy.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:21:21+01:00
Drogi Mikołaju
Na wstępie mojego listu chciała bym Cię pozdrowić i uściskać .

drogi mikołaju proszę Ciebie prosić o kokardę i kuwetę i chciał ci powiedzieć wierszyk "mikołaju mikołaju co ty robisz w naszym pięknym kraju zbieram kwiatuszki dla kochanej Agatki bo Agata Uwielbia kwiatki ."

na zakończeniu mojego listu chciała bym żebyś niezniszczalny.


-Łatka