Odpowiedzi

2009-09-03T17:05:41+02:00
Żebyśmy rozwijali nasze talenty, mnożyli je
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T17:08:37+02:00
Moim zdaniem chce, abyśmy pielęgnowali nasze zdolnośći i rozwijali je dalej. Jako porównanie przeczytaj sobie przypowieść o talentach. Tam, Ci którzy otrzymali talenty i pomnożyli je zostali nagrodzeni. Ten, który zakopał swoj talent nie otzrymał nic. Dbajac i mnożąc to co dostałaś będziesz nagrodzona. ;)


Pozdrawiam,
matteushq;)
1 5 1
2009-09-03T18:32:37+02:00
Zadanie kture stawia przed nami Bóg, obdarzając nas różnymi zdolnościami to rozwijanie tych umiejętności i powielanie ich oraz wykożystywanie ich do szczytnych celów
1 3 1