Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:23:36+01:00
5x=4-2y
4x+y=3

5x=4-2y
y=3-4x

5x=4-2(3-4x)
y=3-4x

5x=4-6+8x
y=3-4x

5x-8x=-2
y=3-4x

-3x=-2 /:(-3)
y=3-4x

x=2/3 (dwie trzecie)
y=3-4*2/3 (trzy odjąć cztery razy dwie trzecie)

x=2/3 (dwie trzecie)
y=3-8/3 (trzy odjąć osiem trzecich)

x=2/3 (dwie trzecie)
y=1/3 (jedna trzecia)

POZDRAWIAM ;)

2009-12-08T15:43:46+01:00
Rozwiązanie jest w załączniku : )