Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:21:43+01:00
-Mojżesz wyprowadzil ludzi z Egiptu, Jezus tez
- Mojżesz był w morzu czerwonym, i jest to odpoiwednik naszego chrztu.
-Pustynia na której przebywal mojrzesz, to nasz odpowiednik życia.
- Dekalog który wymyślił mojrzesz, to u nas nowe prawo miłości.
12 1 12
2009-12-08T15:25:23+01:00
Jezusa nazywano Nowym Mojżeszem ponieważ :

Mojżesz tak jak i Jezus wyprowadził lud, także Mojżesz jest odpowiednikiem naszego chrztu, dekalog wymyślony przez Mojżesza jest u nas nowym prawem miłości.


1 2 1
2009-12-08T15:46:22+01:00
Dlatego że mojżesz prowadzi swój lud do raju, TO SAMO ROBI JEZUS
1 1 1