Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:23:42+01:00
118⁰W - Los Angeles
23⁰E - Augustów

118⁰+23⁰=141⁰
141⁰*4 = 564min
564min = 9h 24min

16.00-9h 24min = 06.36

Odp. W Los Angeles jest godzina 06.36
2009-12-08T15:25:40+01:00
118 stopni W+23 stopni E=141 stopni
141x4=564 minut
564:60=9 godzin 24 minuty,gdyż 9x60=540 564-540=24
16.00-09.24=06.36
Odp.:W Los Angeles jest godzina 06.36 czasu słonecznego gdy w Augustowie jest 16.00.