Odpowiedzi

2009-12-08T15:29:47+01:00
Droga pani!!

Na wstępie mojego listu chciałbym panią bardzo serdecznie pozdrowić.Jestem zmęczony, bo ferie spędziłem tak intensywnie.Tak jak już wspomniałem, zimowe wakacje, choć krótkie, były dla mnie wypełnione zajęciami w stu procentach. Od razu, gdy zaczęły się ferie pojechałem na lodowisko w Częstochowie. Poza wspaniałą zabawą i doskonałym towarzystwem, absolutnie nic.W następnych dniach chodziłem do świetlicy do szkoły i wychodziłem na dwór. Niewiele później pojechałem do aquapark w Tarnowskich Górach. Jeździłem w soboty na Jasną Górę z moją ciocią, która studiuje właśnie w Częstochowie. W zasadzie to dzień w dzień wychodziłem na dwór. Ciekawie było, ale co jeszcze mogę Pani napisać? Ferie kończą się, jak co roku, faktem, że znowu wracam do szkoły. Jakkolwiek by nie były intensywne, zawsze czegoś mi brakuje. Teraz siedzę i czytam lekturę pt.,, Kamienie na szanie" brakuje mi tylko 30 str. do zakończenia lektury. Bardzo miło mi się pisało, ale niestety muszę kończyć, bo jest już dosyć późno. Do widzenia,nie mogę się doczekać, aż panią zobaczę!

Pani uczeń Mateusz
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:35:07+01:00

Droga Pani !

Na początku mojego listu chciałabym Panią serdecznie powitać
i powiedzieć, że list który napisałam będzie zawierał informacje
dotyczące nauki na języku polskim.
Pani mgr, w związku z tym, że nasza klasa jest jedną z ulubionych
klas Pani i dobrze uczących się na języku polskim, chciałabym powiedzieć i poprosić w imieniu całej klasy, że w związku z tymi ciągle robionymi kartkówkami przez Panią i dobrze pisanych przez nas powinny być na jakiś czas zawieszone.
Na końcu mojego krótkiego listu chciałabym podziękować i prosić, aby Pani nad tym pomyślała.
21 2 21