Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:29:14+01:00
Zeus - bóg bogów
Hera - bogini małżeństwa
Posejdon - bóg morza
Hestia - bogini domowego ogniska
Hades - bóg zmarłych
Demeter - bogini urodzaju
Apollo - bóg sztuki
Artemida - bogini łowów
Afrodyta - bogini piękności
Hefajstos - bóg ognia
Ares - bóg wojny
Atena - bogini mądrości

poszukaj se atrybutów w neci^^
57 3 57
2009-12-08T15:33:54+01:00
- Zeus -władca wszystkich bogów .
-Hera - żona ZEusa /opiekunka kobiet zamężnych
-Hermes - syn Zeusa i Hery . opiekun wędrowców , kupców i złodziei .
- Hefajstos - bóg ognia
-Posejdon - starszy brat Zeusa . - władca mórz i oceanów .
-Atena - bogini mądrości .
-Afrodyta - bogini miłości
- hades - władca podziemia
-Ares -paqn wojny
- Apollo - bóg piękna
- Asklepios - bóg chorych
-Demeter - włądczyni urodzaju i piękna
50 3 50