Odpowiedzi

2009-12-08T15:26:21+01:00
- fortuna kołem się toczy .
- fortuna uśmiecha się
1 4 1
2009-12-08T15:28:50+01:00
1.Fortuna kołem się toczy.
2.Fortuna uśmiecha sie do kogoś
3.Kaprys fortuny
4.Coś kosztuje fortunę
5.Zbić fortunę
6.Ślepa fortuna
7.Koło fortuny
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:29:59+01:00
Fortuna kołem się toczy
koło fortuny
ślepa fortuna
zbić fortunę
fortuna uśmiecha sie do kogoś
cos kosztuje fortunę
ktoś robi, zbija fortunę (na czymś)
ślepa fortuna
kaprys fortuny
5 1 5