Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:31:34+01:00
Wydaje mi się żet obędzie tak
P= 1/2*a*h
h=20 cm: 2 = 10cm
120,8:10=12,08
sprawdzmy.:
1/2 *12,08*20=120,8cm kwadratowych
Odp. Podstawa wynosi 12,08cm
6 5 6
2009-12-08T15:32:25+01:00
P = 1/2(ah)
120,8=1/2(ah) / x2
241,6=20a/ :20
a=12,08
3 4 3
2009-12-08T15:36:48+01:00
Pole trójkąta wynosi 120,8cm²
1/2
h=20cm
a=x

1/2 * 20 * x=120,8cm²
x=120,8cm² *(-0,5)* (-20)
1x=1208I:1
x=12,8cm
3 4 3