Odpowiedzi

2009-12-08T15:43:06+01:00
⅖x+⅓x+320=x do wspolnego mianownika
6/15x+5/15x+320=x grupuję iksy
11/15x-x=-320
-4/15x=-320
4/15x=320 mnożę obustronnie przez 15/4
x=1200 tyle jest wszystkich drzew
1. sad ⅖ razy 1200 to stanowi 480 drzew
2. sad ⅓ azy 1200 to jest 400 drzew
3. sad to 320 drzew
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:43:12+01:00
2/5x - I sad-480
1/3x-IIsad-400
320-III sad

znajdujesz wspólny mianownik z 2/5x i 1/3x

2/5x=6/15x
1/3x=5/15x

ilośc wszystkich drzew - 15/15x

15/15x-6/15x-5/15x=4/15x

4/15x=320/:4
1/15x=80

I sad

6∧80=480
II sad
5∧80=400