Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:54:50+01:00
A) s = 10m
a = 10 m/s²

s= a*t²/2
10 = 10*t²/2
20 = 10 * t²
t² = 2
t = 1,4 s

b) V= a*t
V = 10 * 1,4
V= 14 m/s

c) s = 5m
5 = 10 * t²/2
10 = 10 * t²
t² = 1
t = 1 s

V = 10 * 1
V= 10m/s
5 4 5
2009-12-08T16:05:33+01:00
A)

h= 10m =s
g= 10 m/s²
g= a

s=a × t² : 2
10m = 10m/s² × t² :2 / × 2
20m = 10 m/s² × t² / : 10 m/s²
2 s² = t²
t= √2 s²
t= 2s


b)

v= s/t
v= 10m/ 2s
v= 5 m/s





4 2 4