Przetłumaczcie mi te zdania Pliss..
1.Do you ever use text messages?
2.What Are the good and bad things about text messages?
3.Is there a special 'Language' for text messages in your cuntry?
Zad 2.
1.How many years has SMS existed?
2.Why is SMS populary?
3.Where does text 'language'come from?
4.Does Jean Aitchison have a good opinion of text messages?
5.What is happening to text 'language'at the mament?


Prosze pomóżcie..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:47:01+01:00
1.Czy kiedykolwiek używasz tekstowych wiadomości.
2Jakie są dobre i złe strony wiadomości tekstowych.
3.Czy w twoim kraju jest specjalny 'język' do używania w wiadomościach tekstowych.
zad2
1.Ile lat istnieje SMS?
2.Dlaczego SMS-y są popularne?
3.Skąd pochodzi 'język' tekstowy.
4.Czy Jean Aitchison ma dobrą opinię o wiadomościach tekstowych?
5.Co się dzieje z 'językiem tekstowym' w tej chwili?
2009-12-08T15:48:03+01:00
Czy kiedykolwiek korzystałeś z wiadomości tekstowych?
Jakie są dobre i złe rzeczy w SMS?
Czy istnieje specjalny 'Język' wiadomości tekstowych w kraju ?
Zad 2
Ile lat istnieją smsy
Dlaczego są popularne?
3 nie wiem :(
Czy Jean Aitchison ma dobrą opinię o SMS?
Co dzieje się z tekstem "języka w tej chwili