Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:45:07+01:00
105*2=210 ( powierzchnia *2 , bo dwa razy malowane )

210:16i1/2=12,73 czyli 13 puszek ( powierzchnia podzielona przez wydajność z jednej puszki )
18 4 18
2009-12-08T15:48:59+01:00
105 x 2 = 210
16 1/2 = 16,5
210 : 16 1/2 = 12,727272...
12,727272... = 12,(72)
I trzeba zaokrąglić do 13, bo tu chodzi o farbę.

Mam nadzieję że dość jasno wykonałam to zadanie :)
15 4 15