Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:43:25+01:00
1) Twierdził, że Niemcom należy się przestrzeń życiowa
2) Twierdził, że prawdziwą i najważniejszą rasą są Aryjczycy, z których najważniejsi są Niemcy
2009-12-08T15:56:56+01:00
Hitler był człowiekiem z bardzo wielką charyzmą czyli darem przekonywania innych. Gdy przemawiał do ludzi oni byli jak zahipnotyzowani nie widzieli co się dzieję. Tak własnie Hitler umiał przekonywać że pociągnął za sobą miliony ludzi do walki w większej części z Polską.