Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:50:51+01:00
Moim ulubionym nauczycielem jest Pani z matematyki. Bardzo ją lubie ponieważ jest miła, sympatyczna. Gdy ktoś czegoś nie rozumie to zawsze dokładnie wytłumaczy. Pomaga nam w trudnych zadaniach, jest odpowiedzialna oraz dokładna. Czasem się spóźni na lekcję, ale zdaża się tak tylko gdy zostanie zatrzymana przez jakiegoś nauczyciela, rodzica lub ucznia, jest punktualna. Rozumie nas w cieżkich sytuacjach i stara się pomagać. Nie jest agresywna, nie krzyczy, jest opanowana i spokojna, dlatego ją bardzo lubię. Z kżdym problemem mogę na nią liczyć.
12 4 12
2009-12-08T16:13:09+01:00
Moim ulubionym nauczycielem jest Pani z matematyki, która obecnie Nas nie uczy, bo ma drugi etat w innej szkole i został nam zmieniony nauczyciel. ;)
Jest bardzo miła i spokojna (choc jak ktos ja bardzo wkurzy to lepiej zejśś jej z drogi). Lubi gdy ktos przychodzi żeby wytłumaczyła jakieś niezrozumiałe zadanie. Na koniec semestru, albo roku nie jest obojetna i bierze pod uwagę jakiekolwiek starania i chęci w zrozumieniu albo starania do wyższej oceny.

Myślę, że pomogłam, sory za błędy ;)
29 1 29