Zad 3. Str.30
Uzupełnij poniższe zdania brakującymi informacjami.
a) Umowne linie na globusie, biegnące z północy na południe i z zachodu na wschód, tworzą........
b)Półokręgi, które łączą biegun północny z południowym, to .......
c)Linie biegnące z zachodu na wschód, położone równolegle względem siebie,to..................
d)Najdłuższym równoleżnikiem na Ziemi jest ........
e)Obraz siatki geograficznej przedstawiony na płaszczyźnie to .....
f) Objaśnienie umownych znaków użytych na mapie to .....

Proszę Was o rozwiązanie, ponieważ to zadanie mam na jutro, ale go niestety nie umiem . Z góry dziękuję ^^ I na pewno oznaczę najlepszego, który wykona to zadanie .

2

Odpowiedzi

2009-12-08T15:45:21+01:00
A) siatkę geograficzną
b) południki
c) równoleżniki
d) równik
e) mapa
f) legenda
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:48:03+01:00
A) siatkę geograficzną
b) południki
c) równoleżniki
d) równik- długość 40 000 km
e) mapa
f) legenda
9 5 9