Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:48:55+01:00

Aglaja
Aion
Aksieros
Aksiokersa
Ananke
Anteros
Antiopa
Apate
Aristajos
Ate

Bia
Britomartis

Charon
Charyty
Chloris
Chronos

Dejmos
Demeter
Dike
Dysnomia

Ejlejtyja
Ejrene
Enyo
Epione
Ereb
Eris
Eros
Erotes

Fantasos
Fatum
Feme
Fobetor
Fobos
Fosforos

Gaja

Harmonia
Hebe
Hekate
Hermafrodyta
Hesperos
Himeros
Hipolit
Hory
Hymen

Iakchos
Iris

Kadmilos
Kairos
Kratos

Litei
Lokros
Lype
Lyssa

Methe
Momos
Morfeusz
Moros

Nike

Pan
Pasithea
Pean
Pejto
Phantasos
Plutos
Ponos
Priap
Psyche

Sabazjos
Satyr
Seismos
Sylen
Syleny

Talia
Tyche

Zagreus
Zelos
1 5 1
2009-12-08T15:52:27+01:00
Zeus, Hera, Afrodyta, Dionizos, Hefajstos, Hestia, Helios, Atena, Apollo, Artemis, Demeter Hermes, Posejdon, Ares, Hades, Eros, Psyche, Eos, Selene, Okeana, Memnon, Emation, Titonos, Achilles, Astrajos, Uranos, Reja,Gaja, Boreasz, Eol, Hippotas,

wszystkie na 100% prawdziwe nie skopiowane z netu
a darunia napewno skopiowała bo kto normalny takie coś napisze w parę sekund ??????????????
1 4 1