Odpowiedzi

2009-09-03T17:40:54+02:00
Jeśli z odpadow nic nie ubylo to masa nie zmienila sie bo zmienila sie tylko objetosc odpadow a mase maja caly czas taka sama
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T17:41:10+02:00
Masa nie uległa zmianie, natomiast zmieniła się objętość, forma i gęstość sterty.
6 4 6
2009-09-03T20:15:41+02:00
Oczywiście że nie. Masa nie może poprostu zniknąć. Jeśli nic nie ubyło z odpadów to masa pozostała taka sama, zmienił się jedynie kształt.
3 3 3