Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:53:05+01:00
Cętki zlewają się z otoczeniem, tak, że niezwykle trudno jest zauważyć tą rybę. Kiedy więc osiada na dnie, to prawie nigdy zwierzęta, dla których jest pokarmem jej nie zauważają.
15 4 15
2009-12-08T16:00:45+01:00
Zlewają się z otoczeniem-kamuflaż
4 4 4
2009-12-08T16:05:10+01:00
Cętkowany grzbiet u makreli ułatwia jej życie w oceanie ponieważ stanowi świetny kamuflarz(ryba może sie ukryć przed innym drapieżnikiem,który może być dla niej groźnym przeciwnikiem)
9 3 9