Odpowiedzi

2009-09-03T17:49:30+02:00
K- Kuba
P- Piotrek

K- Cześć

P- I Ty mówisz do mnie "Cześć"? Po tym co zrobiłeś?

K- Wiem ze zachowalem sie nie uczciwie wobec Ciebie ale chciałem sie popisać przed klasa

P- Ale wiesz co ja czulem? A Ty smiales mi sie jeszcze prosto w twarz.

K- Piotrek no naprawde nie chcialem zrobic Ci przykrosci prosze wybacz mi to zachowanie nie chce tracić kumpla

P- Nie jestem taki ze nie przyjme przeprosin. Ale wiecej nie mow takich rzeczy.

K- Uff wiedzialem ze mi wybaczysz. W ramach przeprosin chodz na pizze ja stawiam.

P- Swietnie! Wlasnie zrobilem sie glodny .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T18:17:21+02:00
-hej Jacek
-cześć
-co u ciebie?
-w porządku
-co taki zamyślony ?
-nie ważne
-no powiedz!
- dobra,podoba mi się Ania ,ale nie wiem czym jej zainponować
-hej przecież wiesz dobrze ,że Ania mi się podoba i chce z nią chodzić i jeszcze mi mówisz ,że ci się podoba !!!!Mówiłem ci ostatnio ,że się w niej zabujałem , ale ty jak zawsze myślisz tylko o sobie !
- przestań! myślałem ,że ty już z tym skończyłeś i żałuje ,że ci to powiedziałem!
-skoro tak to zapytamy się Ani kogo woli !
-no nie wiem...
-a co boisz się że mnie wybierze ????!!!
-nie ! dobra idźmy do Ani !!!!
- cześć Ania
-cześć chłopaki
-wiesz mamy do ciebie pytanie...
-dobra, ale najpierw wam kogoś przedstawie...
to Krzysiek mój chłopak poznajcie sie
no a teraz o co chcieliście zapytać???
-wiesz to już nie aktualne cześć
-to cześć
-przepraszam że na ciebie tak naskoczyłem
-ja tez przepraszam powinienem był bardziej cię wcześniej słuchać to zgoda??
-zgoda
-a co tam jakaś Anka jest wiele innych fajnych dziewczyn
-racja

KONIEC!!!!!!
1 5 1
2009-09-03T18:24:23+02:00
- Kasiu, przepraszam za to, że obraziłam Cię. Naprawdę niechciałam. Człowiek pod wpływem emocji mówi rózne głupie rzeczy
- Twoje słowa bardzo mnie zraniły.
- Tak, wiem dlatego chcaiłabym Cię szczerze przeprośić.
- Nie wiem, czy mogę drugi raz Ci zaufać.
- Wiem zachowałam się bardzo niemodrze. Nie musisz mnie lubić, ale
chciałabym zyć z Tb w zgodzie
- Dobrze Aniu, wybaczam Ci, ale opiecaj, że więcej tak nie zrobisz.
- Obiecuję. Bardzo mi zaeżało abyś się na mnie nie gniewała. Cieszę się, że się pogodziłyśmy .
3 4 3