... Napisz przynajmniej w 3 zdaniach Jaki nieprawdopodobny świat
tworzy twoja wyobraźnia po zamknięciu oczu.... Proszę o szybko
odpowiedź;/:( To jest do SQL ;p I chodzi mi o jakieś fikcyjne zdarzenia..Np..kolorowy śnieg itp;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:54:54+01:00
Gdy zamyka oczy widzę zaczarowany świat! Moja wyobraźnia nie zna granic. Jestem nad morzem gdzie woda jest koloru różowego a z nieba lecą słodycze. Plaża jest delikatna i masuje. Gdy pływam piję z morza sok owocowy. Ze słońca wydobywają się dźwięki muzyki a na lądzie czeka na mnie mały pies, który tańczy w rytmie muzyki i rozmawia ze mną.
12 4 12
2009-12-08T15:55:28+01:00
Gdy zamykam oczy widze jak samochody lataja w powietrzu.Rosliny rosna na gorze a nie na ziemi i sa bardzo kolorowe.Ptaki sa wielkosci samolotow i przewoza ludzi.
6 2 6