Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T15:59:24+01:00
-Wypływa z Alp Szwajcarskich przez Jezioro Bodeńskie
-Ren uchodzi do Morza Północnego
-długość 1320 km
-Ren jest jedną z najdłuższych rzek w Europie
-powierzchnia dorzecza 224,9 tys. km2.
1 1 1
2009-12-08T20:40:44+01:00
Ren, największa i najbogatsza rzeka w Niemczech. Długość Renu wynsi 1320 km, 865 km jego długości, znajduje się w Niemczech.Ren jest jednym z najważniejszych dróg komunikacyjno-handlowych w Europie.
2 3 2