Odpowiedzi

2009-12-08T16:04:50+01:00
Pole kuchni: 3,2*2,8=8,96m2
Pole łazienki: (2,8-0,3)*(3,2-0,6)=2,6*2,5=6,5m2
Różnica: 8,96-6,5=2,46m2

Tak mi się wydaje ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:08:32+01:00
Kuchnia:
P = a*b
P = 3,20m*2,80m = 8,96m²
łazienka:
3,20m = 320cm
320cm-60cm = 260cm = 2,6m
2,80m = 280cm
280cm-30cm = 250cm = 2,5m
P = 2,6m*2,5m = 6,5m²

odp. kuchnia 8,96m² , łazienka 6,5m²