Odpowiedzi

2009-12-08T16:00:58+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić nauczycieli .....(nazwa szkoły) na uroczystość zakończenia roku szkolnego. Odbędzie sie ona dn.22.06.2010r od godz. 10.00 na hali sportowej naszej szkoły.

Serdecznie zapraszam
Jan Kowalski
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:00:31+01:00
1.
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam całe grono pedagogiczne na uroczystość zakończenia roku szkolnego, która odbędzie się w poniedziałek 24 czerwca 2015r. o godzinie 11 w szkolnej auli.
XYZ

2. ZAPROSZENIE
Mam zaszczyt zaprosić Jakuba Nowaka na moje imieniny, które odbędą się 10 grudnia 2010r. o godzinie 18 u mnie w domu. Wstęp: tylko z dobrym humorem.
XYZ

3.
ZAPROSZENIE
Zapraszam wszystkich chętnych na wycieczkę rowerową w dniu 15 sierpnia 2010r. Zbiórka o godzinie 15 na boisku szkolnym. Wszystkich zainteresowanych prosimy o zgłoszenie się do sekretariatu szkolnego do 12 sierpnia.
XYZ
2 3 2