Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:05:23+01:00
W tamtych czasach działała poczta konna.Najpierw jeździła z ważnym listem na przykład do króla, ale tylko jedna osoba.Z czasem żeby nie marnować czasu pierwsza osoba zaczęła jechać koniem gdzie na na nią czekała następna osoba i znów następna,ponieważ jedna osoba nie śpieszyła sie z dotarciem na miejsce i robiła długie postoje.
Dzisiejsza poczta jest znacznie szybsza niż w tamtych czasach . Teraz może być dostarczana samochodem, samolotem i nie trzeba jak kiedyś czekać na nią nawet 3 tygodnie.

Robiłam to z pamięci mam nadzieje że to docenisz :)
2 3 2
2009-12-08T16:09:09+01:00
W dawnych czasach działanie poczty nie było zbyt skomplikowane:
1.Sortowanie listów
2.Zabieranie listów i rozwożenie najczesciej listonosze jeżdzili rowerami.

Czasy współczesne
1Tak samo sortowanie listów lecz o wiele szybciej i zwinniej
2. Rozwozenie listów bez zadnych opóznien 3-4 dniowych tylko wszystko na czas.
2 3 2