Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:03:43+01:00
Globalne ocieplenie
Słońce, brak śniegu i wiosenne temperatury - taki grudzień może budzić obawy. Meteorolodzy z całego świata twierdzą, że obecna dekada jest najcieplejszą od czasu oficjalnego rejestrowania danych meteorologicznych. Co więcej - rok 2009 okaże się najprawdopodobniej jednym z najcieplejszych lat.
2009-12-08T16:04:56+01:00
Śmierć 100 Rosjan w pożarze w dyskotece w Rosji. Śmierć 2 budowlańców przy budowie stadionu w Warszawie na Euro 2012, Kilka zgonów Polaków na HA1/N1 w Polsce ok. 1000 ludzi chorych