Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:02:17+01:00
Wczoraj późnym wieczoren rozbiłem auto.
Moje pierogi się rozlepiały.
Mój model auta sie rozkleiał
Roztoczyłem dzis swój wynalazek
Rozgłosił dzis ksiadz piekne kazanie
Moja kolzenak bardzo sie rozpisała na kartkowce
2009-12-08T16:02:55+01:00
1.Rozbiłam wczoraj dzbanek
2.
3. Kula z szyszek rozkleiła mi się
4.Toczyłam ze śniegu kulę
5. Dyrektor rozgłosił oświadczenie
6. Moja koleżanka rozpisała się na lekcji z polskiego
2009-12-08T16:04:38+01:00
Mama mówi ze nie wolno rozbić wazonu na kwiatki.

Patryk skleił sobie palce klejem i nie może ich rozlepić.

Kiedy biegłem do szkoły but mi sie rozkleił.

Zawsze warto jest roztoczyc walke z samym sobą.

Najwazniejsze jest to zeby rozgłosić wszystko to co sie wie.

Pani od polskieo mówi ze w wypracowaniu trzeba sie rozpisać na cztery strony.