Odpowiedzi

2009-12-08T16:02:56+01:00
Uwaga
Mam na imię Ania i chciałabym się z kimś zaprzyjaźnić. Poszukuję bardzo miłego przyjaciela. Ja jestm miłą 14 latką. Mój numer telefonu to 22356547.

Ania
2009-12-08T16:03:47+01:00
Ogłoszenie!
Uwaga,poszukuję przyjaciela.Przyjaciela,który nigdy mnie nie opuści,który będzie ze mną na dobre i na złe.Miłego,ciepłego,z poczuciem humoru.Gwarantuję dobrą zabawę i przyjaźń do końca życia.


podpis
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:04:10+01:00
Ogłoszenie:
Cześć jestem Justyna mam 13 lat. Mieszkam w Przemyślu. Interesuje się sportem i kinem. Szukam miłego i sympatycznego przyjaciela z całego świata chętnych proszę o wysyłanie do mnie email na nazwę : [email protected] Proszę wysyłajcie mi swoje zdjęcia.

Justyna Przewrocka
(pozmieniaj dane!)
1 5 1