Odpowiedzi

2009-12-08T16:04:50+01:00
Myślę że tak , różni są ludzie :)
te cechy są dosyć często spotykane.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:15:47+01:00
Oczywiście, że w dzisiejszym świecie spotykamy ludzi z cechami króla i można powiedzieć, że takich ludzi jest coraz więcej. Każdy pragnie władzy i pieniędzy, ale aby to osiągnąć człowiek staje się władczy, gdyż musi zapanować nad swoimi pracownikami, bezwzględny, jako że dąży do powiększenia swojej władzy. Taki człowiek może być szczery, do swoich pracowników, mówi im co od nich oczekuje i czego nie toleruje, zarozumiały, albowiem on wie jakie decyzje podejmować i nie uznaje pomocy. Ale znajdują się i tacy ludzie z cechami władcy, którzy są szczerzy i nie działają na boku, dla zdobycia większej ilości pieniędzy. Taki człowiek jest też pyszny, nie dba o dobro swoje, lecz dba o dobro ogółu społeczeństwa.

Nie wiem czy o coś takiego chodziło, ale mam nadzieje że pomogłam. :)