Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:10:44+01:00
Zastosowania tlenu
1 spalanie
2 utlenianie
3 oddychanie

Właściwości tlenu:
- gaz,
- bezbarwny,
- bezwonny,
- bez smaku,
- podtrzymuje palenie,
- trudno rozpuszczalny w wodzie
2009-12-08T16:11:17+01:00
Zastosowanie tlenu
*środek medyczny w chorobach serca
*aparaty tlenowe do oddychania
*materiały wybuchowe
*przemysł chemiczny
*palniki acetylenowe
*paliwo rakietowe
*w produkcji stali
2009-12-08T16:11:09+01:00
Palniki wodorowo-tlenowe i acetylenowo-tlenowe

lecznictwo- podtrzymywanie procesu oddychania

produkcja stali

aparaty tlenowe dla nurków alpinistów astronautów strażaków

do oddychania