Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:06:07+01:00
R. żeński (ona)
szafa
r. niemęskoosobowy
szafy

r. męski (on)
długopis
r. męskoosobowy
długopisy

r. nijaki (ono)
oko
r. niemęskoosobowy
oczy
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T16:06:44+01:00
Telewizor , telewizory
kula , kule
dziecko, dzieci
2 1 2
2009-12-08T16:07:35+01:00
Rodzaj męski: l.poj. koń,,,,,liczba mnoga: konie,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, słoń,słonie,,,,,pies,psu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, rodzaj żeński: krowa,krowy,,,,,,,,,, lampa,lampy,,,,,,,,,,,,,,,,,,, rodzaj nijaki: okno,okna,,,,,,,, słońce,słońca,,,,, lato,lata
2 1 2