Odpowiedzi

2009-12-08T16:45:43+01:00
Na terenie RPA znajduje się wiele bogactw naturalnych, a także dobre żyzne gleby. kllimat sprzyja rolnicwu,wydobycie złota,diamentów ,węgla kamiennego.Większa produkcja żywności niż komsumcja w kraju , hodowle zwierząt.
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:02:39+01:00
RPA jest najbogatszym krajem ponieważ na bardzo dobrym terenie. Cały kraj rozwinął się i nadal utrzymuje się z wydobycia surowców mineralnych. RPA wydobywa surowce naturalne znajdujące się na swoim terenie po czym sprzedaje je uprzemysłowionym krajom ameryki i europy. Dochody ze sprzedaży wydobytych surowców to około 60% dochodów RPA. Kraj ten wyróżnia się od innych krajów Afryki dzięki złożom surowców i uprzemysłowionemu systemowi gospodarki.


Pozdro ;D
5 3 5