Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:09:59+01:00
Misiu



Spij spij
kolorowo sobie snij
snij milutko o mnie dzis
bo ja jestem slodki mis.
Mis ktorego przytulic mozesz lecz nie dzis.
Dobranoc
2009-12-08T16:10:43+01:00
Był raz misiu Ledwodysiu co cię bał pana zbysia
w pewnym czasie on powiedział :ja pokonam swoje lenki
pujdę powiem co do niego czuje .
poszłem powiedziałem i to zrozumiałem
iż jest sam samotny może go pociesze
i się z nim zaprzyjażnie
od tej pory jak 2 papużki nierozłączki
przyjaciele 2 ....