Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:16:13+01:00
1. Kraje zachodniej Europy skłócone między sobą( zaborcy w I wojnie światowej wystąpili przeciw sobie )

2. Rewolucja w Rosji ( wybuch rewolucji wykluczył udział Rosji w I wojnie światowej )

3. Determinacja Polaków i ich walka na wszystkich frontach I wojny światowej

4. Poparcie Francji w walce o naszą niepodległość
2 5 2
2009-12-08T17:33:01+01:00
-Wstawiennictwo prezydenta USA w.Wilsona
-Uczestniczenie Polaków w walkach po stronie Ententy
-Wygrana wojna przez Entente
1 5 1