Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:09:15+01:00
Mogą, ponieważ:
- religia ma nie być przeszkodą, tylko pomocą w kontaktach z ludźmi,
- religia uczy tolerancji, nie pozwala odrzucać kogoś z powodu innych wierzeń,
- może to być edukacyjne, ponieważ poznajemy zwyczaje ludzi nauczonych żyć inaczej niż my.
2009-12-08T16:10:05+01:00
Wyznawcy róznych religi są takimi samym ludzmi jak my chrześlijanie. moze nie maja tych samych poglądów o boku jak my lecz nie uznają go. tak naprawdę to czy jest bóg i jka by go nie bylo to nie ma znaczenie zycie sie toczy ludzie pozpstaja ludzmi a religie bez zmian pozostaja nie naruszone. moje zdanie według tego jest bardzo pozytywne . nie widze przeszkud i nie staram sie pkonywac coraz to większych barier z pozanwaniem innej kultury lub religi. przytoczone aergumety są wystarczająco przekunajce to tematu postawionego na poczatku .
1 3 1