Odpowiedzi

2009-12-08T16:11:46+01:00
Ha! Dzisiaj zima
Ha! Taka mroźna
Ha! Bardzo groźna !
Będzie padać śnieg
będą mrozy i udręki
Ha! Ja wam pokaże
ludzie wy wymiękli
Ha! Jam jestem panna Zima
ja rządze w tym kraju
żadna wiosna ni lato
nie odbierze mi tego zimnego raju.


Zaręczam , że pisałam sama:)
licze na ,,naj''
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:18:08+01:00
Jeden stolik drugi stolik,
ach od tego głowa boli,
czwarty piąty ach pomyłka,
ale co to jest za zmyłka,
siedem dziewięć no i znów,
zaraz mi zabraknie słów,
ja już za to się nie biorę!
prędzej zacznę już jeść korę
no i dziesięć koniec basta
teraz rozdawanie ciasta
ty dostaniesz a ty nie
bo zachowywałeś się źle
to już koniec rymowanki
lub jak kto chce wyliczanki



nic innego nie wymyśle
3 5 3