Potrzebuje przetłumaczenia na język niemiecki kilku zdań.. Nie korzystajcie z translatora, prosze!
Dam najlepszą odpowiedź osobie która:
-nie użyje translatora
-napisze to swoimi słowami
prostym językiem na poziemie 1 klasy podstawówki to ma być!

1. Moje babcie mają na imię Maria i Zofia.
Moi dziadkowie mają na imię Józef i Jan
2. Jak nazywa się twoja siostra?
3.Czy tata Tomka nazywa się Jan?
4. To jest mój brat Daniel. Daniel ma 14 lat.
5. Moja mama ma na imię Irena. Mama ma 36 lat. Tata ma na imię Wojciech. Tata ma 38 lat. Moja Babcia ma na imię Maria. Mój dziadek ma na imię Józef. Mój pies ma na imię Rico. Mój kot ma na imię Mruczek.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:14:48+01:00
1Meine Großmutter benannt sind Maria und Sophia.
Meine Großeltern sind mit Namen Joseph und John
2.Wie heißt deine Schwester?
3.Ob Papa Tom namens John?
4.Das ist mein Bruder Daniel. Daniel ist 14 Jahre alt.
5.Meine Mutter heißt Justin. Meine Mutter ist 36 Jahre. Dad's name is Wojciech. Papa ist 38 Jahre. Meine Großmutter Name ist Maria. Mein Großvater ist der Name Joseph. Mein Hund heißt Rico. Meine Katze heißt Mruczek.

2009-12-08T16:39:05+01:00
1Meine Großmutter benannt sind Maria und Sophia.
Meine Großeltern sind mit Namen Joseph und John
2.Wie heißt deine Schwester?
3.Ob Papa Tom namens John?
4.Das ist mein Bruder Daniel. Daniel ist 14 Jahre alt.
5.Meine Mutter heißt Justin. Meine Mutter ist 36 Jahre. Dad's name is Wojciech. Papa ist 38 Jahre. Meine Großmutter Name ist Maria. Mein Großvater ist der Name Joseph. Mein Hund heißt Rico. Meine Katze heißt Mruczek.