Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:18:21+01:00
Jan Paweł 2 porzez te słowa chciał nam uświadomić iż bezwzględnie na to co sie stanie powinniśmy iść dalej. Obchodzic te tradycje, które są dla nas zbawieniem.Chrystus jest zbawicielem wszystkich ludzi. Jan Paweł 2 wyznaje " nie lękajcie się " czyli nie bójcie się przyszłości ...
2009-12-08T16:40:58+01:00
Jan Paweł II chciał poprzez te słowa powiedzieć, że nie powinniśmy bać się przyszłości. Naszym celem jest ciągłe przeciwstawianie się złu i okrutności dzisiejszego świata. Nie bójmy się mówić o tym, co jest dla nas ważne. Nie bójmy się przyznawać do wiary chrześcijańskiej. Wierzmy w zbawczą moc i miłość Chrystusa. Stawiajmy sobie nowe cele, wierzmy i starajmy się być coraz lepszymi ludźmi...