Kawałek papieru w kształcie rombu o boku długości 17 cm i przekątnych długości 16 cm i 30 cm złożono tak,że wszystkie wierzchołki rombu znalazły się w punkcie przecięcia przekątnych.Otrzymnao w ten sposób prostokąt.Jaki obwód ma ten prostokąt?

a)23 cm
b)34 cm
c)46 cm
d)68 cm

I rozwiązanie prosze ;p

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:16:26+01:00
2009-12-08T16:16:23+01:00
  • utas
  • Początkujący
2009-12-08T16:17:20+01:00