Odpowiedzi

2009-12-08T16:18:29+01:00
BO JEST CENNY I WYDOBYWANY W TRUDZIE JEST JAK ZLOTO TYLE ZE JEST CZARNE
69 3 69
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:20:26+01:00
Ponieważ jest to bardzo cenny surowiec naturalny. Jest on ważny w rozwoju przemysłu i gospodarki. Dzięki niemu mamy w domach prąd. Przyczyniło się to do elektroniki i nauki. Umiemy dzięki temu wiele rzeczy które kiedyś były niemożliwe.
123 4 123
2009-12-08T16:22:07+01:00
Złoto jest najcenniejszym kruszcem, tak samo jak węgiel najcenniejszym surowcem energetycznym. W przypadku braku węgla trudno byłoby znaleźć takim krajom jak np. Polsce alternatywne źródło energii.
Czarne złoto oznacza rzecz bardzo cenną, bez której nie można się obyć.
52 4 52