Odpowiedzi

2009-12-08T16:18:12+01:00
Kiedyś płaciliśmy : złotem, srebrem, zbożem był handel wymienny więc można było płacić wszystkim
teraz płacimy pieniędzmi i kartami
2009-12-08T16:19:35+01:00
Kiedyś płacono różnymi przedmiotami, np:
- Wymieniano się kawałek mięsa za futro
- Noże za łyżki
Ale również za czasów PRL płacono pieniędzmi i karteczkami.
Dzisiaj się płaci tylko pieniędzmi, nie ma teraz takiego czegoś jak zamienianie się. No, chyba, że dzieci w Podstawówce wymieniają się długopis za ołówek.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:19:39+01:00
Kiedyś płaciliśmy:
groszami - w średniowieczu miały wysoką wartość
handel wymienny - wymiana towarem
złotem, srebrem, zbożem

teraz płacimy
pieniędzmi
przelewami
kartami
na zeszyt ;p(żarcik)
przez internet
przez komórkę