Prosze o przetłumaczenie tekstu (sensownie) :D!! dzieki

Once bitten and twice shy
I keep my distance
But you still catch my eye
Tell me baby
Do you recognize me?
Well
It's been a year
It doesn't surprise me
(Happy Christmas)
I wrapped it up and sent it
With a note saying "I love you"
I meant it
Now I know what a fool I've been
But if you kissed me now
I know you'd fool me again

3

Odpowiedzi

2009-12-08T16:16:10+01:00
Once bitten i Twice Shy
Trzymam się z daleka
Nadal jednak złapać oka
Tell Me Baby
Nie poznajesz mnie?
Dobrze
To był rok
Nie dziwi mnie
(Happy Christmas)
I owinął je i wysłał ją
Z notatki z napisem "I love you"
Miałem na myśli to
Now I know what a fool I've been
Ale jeśli pocałowała mnie teraz
I know you'd fool me again
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:17:50+01:00
Raz się sparzyłem i teraz uważam
Trzymam dystans
Ale ty ciągle łapiesz mój wzrok
Powiedz kochanie,
Czy mnie rozpoznajesz
Cóż
Minął rok
To mnie wcale nie dziwi
(Wesołych Świąt)
Zapakowałem to i wysłałem
Z dopiskiem ,,Kocham Cię"
Tak wtedy myślałem
Teraz wiem, jakim byłem głupcem
Ale jeśli pocałujesz mnie teraz
Wiem, że oszukasz mnie znowu
2009-12-08T16:19:42+01:00
Nauczony przykrym doświadczeniem
Trzymam się z dala
Lecz wciąż przykuwasz mój wzrok
Powiedz mi, kochanie
Czy poznajesz mnie?
Cóż
Minął rok
Nie dziwi mnie to
(Wesołych Świąt)
Zawinąłem to i wysłałem
Z notką mówiącą: "Kocham cię"
Naprawdę tak myślałem
Teraz już wiem jakim byłem głupcem
Ale gdybyś mnie teraz pocałowała
Wiem, że znów byś mnie nabrała...

Proszę bardzo :):*