Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:18:10+01:00
Np.
Mój kolega miał dramtyczny wypadek uległ uszkodzenia kręgosłupa xd

Mój dziadek intersował się dramatopisarstwem
1 5 1
2009-12-08T16:24:03+01:00
1. Dramaturg napisał utwór, który wysłał do redakcji.
2. Wiolettę spotkał dramatyczny los, z którym nie chciała się pogodzić.
3. Dramaturgia inaczej nazywa się twórczością dramatyczną, w budowie zbliżona do dramatu.
4. Angelika zaczęła dramatyzować, bo nie udało się jej rozwiązać zadania.
5. Steven był wybitnym dramatopisarzem, który w swoim dorobku posiada wiele ciekawych utworów.
6. Sytuacja ta zakończyła się dramatycznie, bo nikt nie chciał jej pomóc.
7. Dramatyczność tej sceny była skomplikowana, więc nikt jej nie zrozumiał.
1 5 1