Odpowiedzi

2009-12-08T16:22:07+01:00
Mususz przedewszystki napisac czym ma sie zajmowac twoja firma,co ma sprzedawac,za ile i mniej wiecej jak wielka ma byc ta sprzedaz w roku,musisz to mniej wiecej przewidziec,dodaj tez nazwe firmy i zakres jej dzialania np tylko kraj,europa czy zasieg globalny,ilosc zatrudnionych osób,ilosc biur np regonalnych,ilosc samochodów,zasieg firmy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:25:43+01:00
BIZNESPLAN



1.Nasza firma zajmuje się pośrednictwem i sprzedażą nieruchomości oraz jej wymianą.
2.Spółka jawna.
3.Nazwa firmy: ……spółka jawna.
4.Urząd gminy- wpis do ewidencji działalności gospodarczej (zarejestrowanie firmy), otrzymujemy dokument, który poświadcza o powstaniu firmy.
Urząd statyczny-nadanie regonu(numeru)
Urząd skarbowy-nadanie numeru NIP potrzebnego do zeznań podatkowych
ZUS-ubezpieczenie właścicieli firmy i pracowników, oprowadzanie składek społecznych i zdrowotnych.
5.Bank Pekao S.A jest bankiem, w którym posiadamy własne konto. Na pieczątce firmy widnieje nazwa firmy, jej adres, nazwisko właściciela oraz NIP.
6.Trafiamy do ludzi pragnących nowego mieszkania/domu lub jego zmiany na mniejsze lub większe oraz osób chcących wynająć mieszkanie (lokatorzy).
7.Źródłem kapitału są członkowie wnoszący do spółki 20 tysięcy złotych każdy oraz możliwość sfinansowania działalności dzięki bezzwrotnej pożyczce z Unii Europejskiej w wysokości 50 tysięcy złotych na cele założenia i rozwinięcia nowego przedsiębiorstwa.
8.Pracownicy: Nasza firma posiada trzech właścicieli z wykształceniem wyższym oraz osobę do pomocy w pracach biurowych ekonomistą mającym ukończone 18 lat ze znajomością języka obcego (angielski).
9.Nasza usługa jest łatwo dostępna dla wszystkich ludzi nią zainteresowanych. Szybkość transakcji i niski koszt usługi zadziwią klientów. Dzięki naszej działalności każdy znajdzie dom dla siebie. Nasza oferta jest obszerna. Istnieje możliwość zamiany mieszkań na czas określony z możliwością zamiany miejsca zamieszkania (miasta, kraju) pomiędzy dwoma chętnymi osobami.
10.Jakoś naszych usług jest zadawalająca i kosztuje nie wiele. Cena zależy od wymogów klienta.
11.Nasze usługi dostępne są w biurze nieruchomości Będzińskich przy ul. Ładnej 10 w Czarnobylu. Oferty również można przeglądać na stonie internetowej……– strona jest szerszym objaśnieniem działalności naszej firmy.
12.Reklama:
-strona internetowa ….
-reklamy w gazetach
-bilbordy

mam nadzieje że się przyda i że nie jesteś z Białegostoku :P
2 5 2