Odpowiedzi

2009-09-03T18:27:45+02:00
Denaturacja to zmiany w strukturze bialek, ktore prowadza do zaniku aktywnosci biologicznej - czyli denaturacja to m.in. niszczenie wiazan wodorowych i tym samym zmniejsza sie poziom rozpuszczalnosci bialek.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T18:30:45+02:00
Denaturacja najprościej mówiąc jest to pozbawienie substancji jej naturalnych właśiwości. Wiązania wodorowe podczas denaturacji rozpadają się przez co komórka białka nie może funkcjonować poprawnie.


Pozdrawiam,
matteushq;)