Odpowiedzi

2009-12-08T16:20:05+01:00
Np. ulubiony kolor, film, zwierze, ksiązka, serial, liczba, litera, imie ...itp.
1 5 1
2009-12-08T16:21:50+01:00
Notake ale o kim notate nap twoj ulubiony korol wygrad oczu itp nie rozumiem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:42:06+01:00
Ulubiony kolor, film, książka, warzywo, owoc, przedmiot szkolny, gra komputerowa, zwierzę, muzyka, taniec np. break dance, salsa, ... xD napisz jak masz na imię ile masz lat, gdzie mieszkasz, z kąd pochodzisz...
2 5 2