Odpowiedzi

2009-12-08T16:21:38+01:00
20CM2 :4 = 5 5*3-15 WYNOSI TO 15 CM 2
7 2 7
2009-12-08T16:23:08+01:00
Jest o połowę mniejszy czyli 10cm2 gdyż otrzymana figura będzie rombem o przekątnych o równych długości boków prostokąta.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:23:15+01:00
Powstanie romb o przekatnych = bokom prostokata,czyli pole otrzymanej figury będzie połowę mniejsze,czyli =10cm²,,,,bo p prostokata =ab,,,a rombu=½ab
4 4 4