Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:25:50+01:00
"Jest milion razy lepiej być Anią z Zielonego Wzgórza niż Anią z znikąd" słowa te nawiązują do tego, że o wiele lepiej być dziewczynką która kocha czuje się bezpiecznie w swoim nowym domu i jest otoczona opieką przez swych nowych opiekunów. Gorzej jednak jest być Anią znikąd, czyli z domu dziecka, wtedy potrzebowałaby nadal miłości opieki i ciepła rodzinnego jakiego nikt nie mógłby jej zapewnić. Lepiej być kimś, choćby zwykłą biedną dziewczynką, ale czyjąś, niż kogoś mieszkającą w sierocińcu.
35 4 35
2009-12-08T16:28:02+01:00
Ponieważ lepiej jest gdzieś mieszkać chociaż by to był najuboższy dom. Mieć kogoś bliskiego, który w trudnej chwili wspiera i pomoże. Kiedy jest się samym na świecie, nie ma się domu ani bliskiej osoby, rodziny to trudno być szczęśliwym. I dlatego lepiej być tzw. Anią z Zielonego wzgórza niż Anią znikąd którą nikt się nie interesuje i przechodzi obok niej obojętnie jakby jej nie widział. Dlatego trzeba się cieszyć z tego co się ma bo przecież mogło być gorzej i być taką Anią znikąd.
14 3 14
2009-12-08T16:28:20+01:00
Boahterce chodzi o to że lepeij mieszkać na zielonym wzgurzu niz nigdzie.
Lepiej miec rodzine niz byc w domu dziecka. Nie wiem co jedzcze dodac
10 2 10