Odpowiedzi

2009-12-08T16:27:47+01:00
A)P= πr(kwadrat) L=2πr
P=1cm (do kwadratu) L-2* 1cm
P=1cm kwadratowy L=2cm
b)P= πr(kwadrat) L=2πr
P=75cm (do kwadratu) L-2* 75cm
P=5625cm kwadratowe L=150cm
c)P= πr(kwadrat) L=2πr
P=22cm (do kwadratu) L-2* 22cm
P=484cm kwadratowe L=44cm
d) co to jest ta 5 w podpunkcie d ?

P= Pole
L= Obwód
48 3 48
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:28:40+01:00
A) r=1
b) r=¾
c)r=2,2dm=22cm
d)r=5⅓cm

a)P=πr²
P=π*1*1=π
L=2*π*1=2π

b)P=π*¾*¾=⁹/₁₆π
L=2*π*¾=⁶/₄π=1½π

c)P=π*22*22=484π
l=2*π*22=44π

d) P=π*¹⁶/₃*¹⁶/₃=²⁵⁶/₉π
L=2*π*₁₆/³=³²/₃π= 10⅔π

d)
85 3 85